قوانین و مقررات
رویه های بازگرداندن کالا
مشتری گرامی جهت رضایت و اعتماد بیشتر ،شما تا 7 روز امکان بازگشت کالای خریداری کرده را دارا می باشید.
قبل از هر اقدامی می بایستی رویه های بازگرداندن کالا را مشاهده نمایید.
در صورتی که مشکلی در سفارش شما وجود داشته باشد می بایستی ظرف مدت 24 ساعت موضوع را به پشتیبانی عطر آلوارز اطلاع دهید.
چنانچه مغایرتی در کالایی دریافتی داشته باشید می بایستی ظرف مدت 24 ساعت با پشتیبانی عطر آلوارز تماس حاصل نمایید و موضوع را اطلاع دهید. (چناچه مغایرت در محصول از روی بسته قابل رویت باشد، قبل از باز نمودن بسته با ما تماس حاصل فرمایید.
کالای بازگشتی می بایستی همراه فاکتور ارسال شود و در صورتی که به درخواست مشتری ، بسته بدون فاکتور ارسال شده است ، بر روی کاغذ مشخصات و شماره سفارش را نوشته و همراه بسته ارسال نمایید.
عطر با توجه به اینکه کالای بهداشتی می باشد و ماهیت خاصی دارد، نبایستی از حالت پلمپ خارج شود ( شیشه ی عطر عطر نباید باز شود) .
نوشتن توضیحات، آدرس یا مخدوش کردن کارتن یا جعبه کالا، امکان بازگشت را از بین خواهد برد.
در زمان ارسال کالای برگشتی ، کالا را به همراه ضربه گیر به خوبی بسته بندی نمایید.
موارد مهم در رابطه با محصول خریداری شده:
1- احتمال خطا در ترکیبات اعلام شده در صفحه محصول وجود دارد. وجود منابع گوناگون، امکان اختلاف بین منابع، وجود اشتباه در یک منبع و همچنین امکان خطا در ثبت ترکیبات در فروشگاه می توانند علل این خطای احتمالی باشند. هدف ما اصلاح اشتباهات است اما اگر ترکیبات محصول در انتخاب شما اهمیت دارند، پیش از خرید از صحت آنها اطمینان یابید.
2- طبع و رایحه یک ادکلن جزو موارد سلیقه ای و اختلافی در رابطه با رایحه هاست و آنچه در صفحه محصول در این رابطه درج شده فقط نظر مشتریان و کارشناسان فروشگاه می باشد. توضیحات درج شده در ذیل محصول نیز از همین ضابطه پیروی می کنند.
3- غالبا محصولاتی که در فروشگاه موجود اعلام می شوند در واقع نیز موجود هستند اما ممکن است در برخی موارد موجودی به پایان رسیده باشد اما هنوز به بخش مربوطه برای درج در سایت اعلام نشده باشد. لازم است این مسأله را به شما اعلام نماییم تا یک احتمال کوچک برای آن قائل شوید.
در صورتی که ساکن شهر مشهد هستید کافیست جهت برگشت کالا با پشتیبانی عطر آلوارز تماس حاصل نمایید تا پیک عطرآلوارز جهت تحویل کالا به مقصد شما فرستاده شود.
در صورتی که ساکن شهر های دیگر هستید می بایستی از طریق پست پیشتاز کالا را ارسال نمایید.(عطر آلوارز تعهدی در قبال ارسال توسط پست هایی به غیر از پست پیشتاز ندارد. هزینه پست با ارائه قبض شرکت پست ، پس از تایید کارشناسان به حساب مشتری واریز می گردد.
هزینه بازگشت کالا در صورتی که مشکل مطرح شده به تایید کارشناس برسد بر عهده عطر آلوارز می باشد ، در غیر این صورت هزینه حمل و نقل بر عهده مشتری می باشد.
درصورت عدم آگاهی یا اطلاع در استفاده از محصولات ، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و عطر آلوارز در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
عودت وجه تنها می بایستی به نام شخص خریدار انجام شود.